Blandade känslor

Just när man tror att allt börjar bli bättre rasar det igen. Som alltid. Kan inte förstå hur de tänker, hur man kan göra på det sättet. Hur är det tänkt att vi ska orka? Vad ska vi göra? "Var inte oroliga" - Lätt för dig att säga! Det är inte du som hotas, skräms, väcks mitt i natten eller känner ett övermäktigt ansvar över något du inte kan hantera.

Annars känns andra saker bra. Jag är färdig med min uppgift, ska lämna in den idag. Vågen visade väldigt låg vikt idag (59.9) utan att jag ansträngt mig överhuvudtaget utan ätit Lindorkulor, glass och annat gott de senaste dagarna. Testerna på gymmet igår var intressanta. De visade att jag låg över medel på styrka (gjorde armhävningar), normalt på fettprocenten (24%) och under medel på konditionen. Det sista är jag oerhört besviken på, samtidigt som jag funderar över rimligheten när man bara går efter pulsen men inte tar hänsyn till att man har olika maxpuls (varav min verkar vara väldigt hög). Men men, det är bara att kämpa på med träningen och förbättra sig till nästa gång!

Idag hade jag hoppats på jobb men inte hört något ännu så det ser mörkt ut. Blir det inget jobb ska jag försöka ge mig ut och springa en runda, åka och handla, kanske baka kakor och hmm.. vi får se. Imorgon är det dags för Ullared med Zandra och Camilla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback