Nu

Jag har redan (!) blivit färdig med min inlämningsuppgift kring sex & samlevnad. Känns såå skönt! Visserligen kommer jag säkert att fila lite till på den, men känner mig helt klart nöjd. Läste det mesta i helgen, sen har jag skrivit på den igår och hela förmiddagen idag. Suttit i bibblan från 8-12 :)

Dessutom har jag fått reda på ännu en examinationsuppgift idag, och den fick jag VG på. Känns skönt att slippa sitta med kompletteringar i sommar. Nu har jag bara en uppgift kvar som jag ej fått svar på, och det ska komma idag, och sen fördjupningsarbetet och den inlämningsuppgiften jag blev färdig med idag.

Terminen har verkligen flugit iväg. Egentligen har hela tiden jag studerat här flugit iväg. Halva tiden har gått, jag har redan pluggat i 1,5 år. Det är helt sjukt. Men roligt, och tiden går bara snabbare så snart får jag börja jobba "på riktigt" istället för att plugga och vikariera...

I sommar har jag i alla fall jobb (det har jag väl skrivit?). Har tackat ja till att vara på min VFU-plats fem veckor i sommar. Kommer ha både förskole- och fritidsbarn men det ska bli riktigt skoj. Bara jag slipper byta alltför mycket blöjor... haha!

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt. Som att diska. När Kent kommer hem vid fyra ska vi ut och springa i alla fall. Imorgon blir det styrketest, konditionstest och fettmätning på gymmet. Spännande att se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback