Regnet det bara öser ner...

Idag är det fredag och dags för sista dagen att jobba denna vecka. Nästa vecka har jag jobb på tisdag, i övrigt blir jag nog helt ledig. Så då har jag två veckors semester framför mig :) Sen blir det sommarjobb.

Jag ska strax iväg till frisören, bokade tid 8.15 på morgonen. Tur man är morgonpigg! Ska bli skönt att få håret fixat i alla fall. Dock är det skitigt, tvättade det i onsdags så det ser inte så fräscht ut nu, men jag ska simma i eftermiddag så därför vill jag inte tvätta det nu på morgonen. I värsta fall får väl frisören tvätta det om hon tycker att det är äckligt.

Imorgon är det dags för 5-årsjubileum sen studenten. Ska bli kul att åka till Bollerup igen, och att träffa alla på nytt! Se vad alla hittar på nuförtiden. 5 år går väldigt fort, kan man konstatera...

Nu ska jag ge mig ut i regnet här utanför. Suck. Kan det aldrig sluta?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sofia hade de på sin msn. Tyckte oxå det :)

Postat av: Millan

Jag hade inte tänkt det,ska träna på onsda...

2009-06-15 @ 20:29:14
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback