Up, up..

Just när man höll på att tappa modet och ställa in sig på en dag hemma med bara tråkigheter att göra ringde vikarieförmedlingen idag, och erbjöd mig jobb veckan ut! De hade jobb åt mig, på samma skola, hela veckan utom torsdag och då är jag redan uppbokad som personlig assistent. Kan det bli bättre?

Får vara både klasslärare, idrottslärare och fritidspedagog. Lite av varje helt enkelt. Imorgon blir det idrott med tre klasser, har precis planerat och haft mig. Nice!

Idag har jag, förutom jobbat då, spenderat 1,5 timme på gymmet och sen handlat. Snart ska jag börja med kvällsmaten, det blir kyckling med mozzarella och paprika. Ska äta pasta till det tänkte jag. Blir nog mums! 

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: M

2009-06-09 @ 11:24:35
Postat av: Camilla

Ja,lite dumma är dom allt,men det blir värre när jag börjar jobba på riktigt sen. Ja,Zandra sa att hon skulle be dig ta dom. Visst vi kan ju träffas på onsdag kväll så kan jag ta böckerna då :)

Postat av: Zandra

Härligt!Riktigt skööööön är den!

2009-06-11 @ 17:35:17
URL: http://mysigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback