Birthday

Tack för alla gratulationer igår! Jag hade en jättebra födelsedag :) Dagen började med att jag fick presenter av Kent tidigt på morgonen... Teaterbiljetter till "Pengarna eller livet" på lördag, en kokbok med kycklingrecept och Lindtchoklad. Sen hoppade jag upp ur sängen och bakade kakor.. haha.. halv sju på morgonen. Dagen följde med morgonpromenad i det vackra vintervädret, lite plugg, teater, träff med studievägledarna, lyxmiddag (exotisk fläskfilé) och supersmaskig pavlovatårta som Kent gjorde till mig!

Vi åt upp halva tårtan igår, Kent o jag....

Idag är det skola på förmiddagen, sen ska jag sitta och skriva en del. Förhoppningsvis kommer Kent hem tidigt så vi kan gå promenad tillsammans för en gångs skull. Åka och handla ska vi också göra, imorgon blir det våffelfest!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Guud,va god tårtan ser ut :-)

Postat av: Zandra

Tack :) Prata med Camilla och vi startar nog på söndag. Vi vill sova i eftermidddag ;) Sjukt trött och allt snurrar i huvudet. Sov tidigt men dåligt... Ha en fin dag o ses ikväll...

2009-03-27 @ 06:34:22
URL: http://mysigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback