Hiss eller diss? Flipp eller flopp?

Kent höll på att rensa ur sin garderob idag och skulle lämna en av sina skjortor till klädinsamling eftersom den är för liten för honom. Dock tycker jag att den är skitsnygg, och provade den. Försökte "piffa till" den lite för att jag skulle kunna ha den, men vet inte riktigt om det blev så bra eller om jag öht kommer använda den varken med eller utan skärpet. Jag sa till Kent att det är inne att tjejer använder killskjortor och då sa han till mig att det fick jag inte göra härinne i alla fall.. haha! Han tycker jag ser hemsk ut....

Vad tycker du? Hiss eller diss? Flipp eller flopp?

Oj, vad håret såg kort ut på den här bilden.. haha.. men det är längre där bak :) Klippte bara 1 cm på topparna där så!

Kommentarer
Postat av: gila

Jag tycker de ser fint ut :) Men jag skulle nog knäppt den och bara ha några knappar öppna. Men den e jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback