Män som hatar kvinnor!

Igår var vi äntligen och såg filmen "Män som hatar kvinnor". Alltid lite farligt när man går för att se en film som man har skyhöga förväntningar på, och i början tyckte jag faktiskt att den var lite seg... men sen, när den kom igång så... phhuu såå spännande! Riktigt, riktigt bra var den, så helhetsbetyget är absolut klart godkänt och mer därtill. Funderade över hur det skulle vara att se filmen om man inte läst boken, lite småsaker hade de ju förändrat men som tur är inte till det sämre.

Idag har jag o Kent varit i simhallen. Måste ju testa vad armen håller för, så simmade 40 längder. Efter två längder kände jag bara att gud vad jag saknat simningen! Det är ju såå skönt att simma. Kunde ha simmat hur långt som helst idag kändes det som, men vågar inte med armen. Misstänker att det kommer komma lite träningsvärk ändå, även om jag inte kände något under tiden.

Sen har vi haft fullt upp idag. Var och storhandlade på Willys, sen hem och åt lunch. Därefter har vi haft "stora bakar-dagen" härhemma. Jag har bakat två sorters bröd medan Kent bakat sockerkaka och gjort chokladbollar. Mycket mums med andra ord! Brödrecepten hittar ni som vanligt på
receptakuten :)

Ikväll ska vi hem till Zandra och se Andra Chansen. Blir trevligt att träffas lite, och att få se Camillas nya frisyr IRL.. haha.. och se om någon ser att jag klippte mig igår! Det blev faktiskt lite förändring (inte bara topparna), och jag är supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback