Paus

Nu lägger jag in en välbehövlig paus i dagens arbete. Sitter och skriver på en av VFU-uppgifterna som ska lämnas in och redovisas nästa vecka. En rapport om specialpedagogiskt arbete. Men det är intressant och tiden går rätt fort faktiskt. Nyss var klockan halv två... Jag hade egentligen tänkt börja med den här imorgon, men är redan klar med två av de andra uppgifterna så blev att skriva på denna idag istället. Kanske kan innebära att jag blir klar i god tid? Har hela nästa vecka på mig med så.. och imorgon ska jag sitta hela dagen.

Helgen har flugit förbi som vanligt. Har varit lugnt och trevligt. Jag är fortfarande lite förkyld dock, vill inte riktigt ge med sig i halsen. Usch. Nu verkar Kent ha åkt på det med, får hoppas han inte blir sjuk bara.

Kollade på vårt schema inför nästa kurs för en stund sedan och upptäckte att vi ska på exkursion den 16 april kl 14-17. ut i skogen, med stövlar på m.m... 17.30 ska jag och Kent se BigComedy i Växjö Konserthus. Känns som en lyckad kombination. Inte. Kanske kan vara med på någon annans grupp exkursion? Eller be att få gå lite tidigare...

Nu ska jag hälla i mig ytterligare ett glas vatten, sen blir det knappt en timmes plugg till och sen en promenad. Dock ganska lugn sådan pga halsen..

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Jag ska också på Big Comedy, fast i Malmö då =) Ofta som vi hittar/gillar samma saker. Haha.

2009-03-23 @ 16:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback