Tisdag kväll

Inte så mycket har hänt sen sist men skriver ett inlägg ändå. Längtar mest tills på fredag då vi ska till Stockholm! Härligt med en helg i huvudstaden.. haha... Ska bli kul att se genrepet av melodifestivalen (trots att det såklart vore roligare med finalen..), hotellfrukost m.m. På lördagen ska vi nog till Tekniska muséet och utmana varandra i sport och annat, kanske gå på 4D-bio där med. Kul! Eventuellt blir det nog tid för lite shopping med, om plånboken tillåter.

Annars går dagarna fort. Praktiken bara flyger iväg, men den här veckan har jag hunnit med mycket redan så det känns bra! Ska nog gå bra med de där uppgifterna med.. hehe..

Har inte så mycket mer att skriva så jag är nog så tråkig att jag slutar här.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Var kan man se 4D bio? Jag o några kompisar ska till Sthlm i maj så det had varit kul att gå på :)

2009-03-12 @ 09:27:29
Postat av: Madde

hur var genrepet? hoppas ni hade skoj i stockholm.

Postat av: Madde

japp, eventuellt blir de en betskena för mig också. Känns dock konstigt att jag skulle börja gnisla tänder helt plötsligt. Och ingen som har hört mig göra det heller, så vet inte riktigt om de verkligen är så enkelt.

2009-03-19 @ 16:02:48
URL: http://madsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback