Utmaning

Upptäckte att jag fått en utmaning från Madde, och för en gångs skull ska jag väl ta och svara på den då...

  

Vilket låt tycker du verkligen inte om?
Finns nog ingen...

Vad har du på dig just nu?

Svarta byxor, vit top, svart kofta och såna korta strumpr, eftersom alla andra är i tvätten.

Tar du ofta tupplurar?

Extremt sällan...

Vem kramade du senast?

Kentan såklart :)

Vad åt du till middag?

Jättemumsig tacopaj!

Vad köpte du senast?

Gymkort (!)

Vad lyssnar du på just nu?

Nåt på teven...

Vilket väder gillar du mest?

Klart, vindstilla, lagom varmt. Sånt väder som man blir på jogginghumör av.

Vad finns på ditt nattduksbord?

Lampa, väckarklocka, p-piller, foto på Kent, bok...

Säg något till personen som utmanade dig.

Nästa helg blir det paaaarty! (hoppas du kan!)

Favorit-resmål?

Nånstans där det är varmt....

Nämn några saker du inte kan leva utan:

MAT!!, Kent, utmaningar.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?

Kiwin som väntar på mig...

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli?

Barack Obama. Häftigt, men läskigt...

Vad är ditt favorit-te?

Espresso House Chaite

Vad skulle du vilja bli av med just nu?

Min skadade handled (bytas mot en helt frisk...)

Om du kunde resa var som helst i världen inom en timme, var skulle du resa?

Till nåt varmt ställe

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?

Kent, vi skulle nog kunna roa oss :P Fast han skulle nog få panik... Men vi klarade oss förra gången vi fastnade i alla fall.

Vad ska du göra nu?

Slå mig ner i soffan och käka kiwi!


Nu utmanar jag vidare: Gisela, Zandra och Camilla.


Kommentarer
Postat av: Madde

japp, party!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback