Våffelfest!

Igår blev det galen våffelfest hemma hos oss! Riktigt kul hade vi, och lååång middag blev det. Närmare en och en halv timme satt vi nog till bords (förutom Camilla då, vad hon nu höll på med...). Men så är det när man äter våfflor och bara har ett våffeljärn, som dessutom inte är det bästa man kan tänka sig. Riktigt gott var det i alla fall, och massor av skratt blev det, kanske till följd av ett antal glas vin. Kvällen avslutades med Let's Dance som Magnus tyvärr vann....

Rotfruktsvåfflor till huvudrätt. Smaskigt värre! Receptet hittar du
här.


Ladies in pink!

Ikväll ska jag och Kent på teater, eller fars är det snarare. "Pengarna eller livet" heter den, och Johannes Brost, Charlotte Strandberg samt Sussie Eriksson är väl de kändaste namnen som spelar i den. Ska bli riktigt kul! Innan dess ska Kent bjuda mig på födelsedagsmiddag, huvudrätten vet jag vad det blir men efterrätten är jag väldigt spänd på... Någonting innehållandes nötcreme vet jag bara!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det va kul igår o väldigt galet. Jag ska nog hålla mig borta från vinet nästa gång :P

Tack för en trevlig kväll :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback