Vår

Så, nu är det mars månad och därmed ska det vara vår. Hmm... känns inte speciellt vårigt ute om man säger så. Visserligen är det nog ett par plusgrader just nu, men fortfarande ligger det snö på marken. Nästan allt var borta i söndagskväll men så igår började det snöa igen. Var ute på promenad imorse men det var så halt och blaskigt så inte speciellt kul.

Ska strax iväg till min vfu nu. Tiden går fort, snart är det bara två veckor kvar. Känns som att jag har massor kvar att göra där. Har många uppgifter som vi ska genomföra/observera/arbeta med denna gången så fullt upp. Gäller att kolla igenom dem ofta så man inte glömmer bort dem.

Helgen i Helsingborg var superkul! Riktigt roligt att träffa alla igen och partaja ihop. Kvällen gick superduperfort och plötsligt stod vi i kön till Le Cardinal (där vi fick stå ett bra tag...). Vid halv två kom vi in på nattklubben och där var grymt kul. Riktigt bra musik, på båda golven. Fast jag får tydligen inte komma in där fler gånger för jag är en mes... enligt den ena vakten haha.. Lustigt att han kom ihåg mig när vi skulle gå hem, men det är klart - vi stod ju o snackade en bra stund medan vipkön gick förbi oss in. Längtar redan tills nästa gång vi ses igen allihop!

Har tyvärr inga roliga bilder, men väntar ivrigt på att det ska läggas upp några på Facebook snart... Hanna, Johanna m.fl!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback