Helgen!

Jag har haft en skön helg. Vi har ätit supersmaskig mat, igår grillade vi entrecote och till det åt vi hasselbackspotatis och jensens pepparsås - kan det bli bättre? Vi hade sås över så idag blev det ryggbiff, klyftpotatis och pepparsås.. Underbart!


Ser lite torftigt ut utan grönsaker, men det tillkom lite sallad efter att bilden togs. Till ryggbiffen idag blev det dessutom lite haricots verts också. Mums!

 Igår köpte vi lyxgodis på Ica Maxi, de har en "lösgodishylla! med bara lyxig choklad som Lindor-kulor, Anthon Berg m.m. Såå gott och det bästa är att man inte vräker i sig godis, utan nöjer sig med några bitar. Vi har, tro det eller ej, fortfarande några bitar kvar trots en ynka påse på 150 gram. Priset gör dock att man kanske höjer på ögonbrynen, 199 kr/kg...

Väldigt dålig bild, men så blir det ibland med mobilens kamera (den andra var väl bra, dock??)

Igår var vi ute och sprang 3,5-kilometersrundan här bakom. Gick mycket lättare än jag hade trott, och hade jag inte varit ute efter exakt kilometertid hade jag nog sprungit vidare en bit till, men nu va jag tvungen att springa vår uppmätta sträcka. Härligt att ha krafter i alla fall! I övrigt har jag fortfarande träningsvärk sen styrketräningen i fredags, jag e såå svag i mina armar. Nästan pinsamt. Idag hoppade vi simningen och gick Trummenrundan istället (8,8 km). Jobbigt det med, dock...

Imorgon blir det gymmet i alla fall, med partybrudarna Zandra o Camilla. Hoppas träningsvärken har gått över då bara..

Nu har det tagit mig typ en timme att skriva det här inlägget, för datorn segar sig hela tiden. Hade egentligen tänkt visa bild på underbara kakor jag bakade idag, sega chokladsnittar, men det får vänta. Recept och bilder finns annars på
www.kryddburken.wordpress.com en liten bit ner. Såå underbara recept hittar man på den sidan!

Godnatt med er allihopa, sov gott o dröm sött!

Kommentarer
Postat av: gila

Yes bilden är ifrån Bulgarien :) Ska ni åka nånstans i år? Vi ska inom Sverige som du nog läst på min blogg så blir nog inget flygande förrns nästa år istället :) Och vad duktig du är med träning. Önskar jag vågade springa,men jag har sån problem med mina knän så är lite nervös inför löpning och spinning... :/ tyvärr. Kram

Postat av: Gila

Kanarieörna är fint, speciellt Lanzarote :) Men där e såååå dyrt. Kroatien tror jag är lite billigare och har hört där ska vara fantastiskt fint. Mallorca är också svindyrt... Men smakar det så kostar det ju oftast.. :)

2009-05-11 @ 12:30:01
Postat av: gila

Tack :) Den är väldigt enkel och ljus... blev så trött på den andra.. :)

2009-05-12 @ 21:28:37
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback