Morgonstund har guld i mun!

Imorse var det så strålande vackert väder så jag var bara tvungen att inleda dagen med en morgonpromenad. Vid kvart över sju var jag ute, och det var så skönt! Solen sken, luften var frisk och klar. Jag hade tänkt gå runt Trummen, men bron var avstängd idag (man tror ju att man ska hinna föra byggarbetarna, men aldrig...) så det blev willysrundan istället.

Väl hemma igen möts jag av dessa underbara syner bakom huset:

Bor jag inte alldeles underbart!? Älskar hästarna, de får en att känna sig som hemma!

Nu har vi suttit med fördjupningsarbetet en stund, bara smådetaljer kvar på själva arbetet, så nu har vi börjat förbereda inför redovisningen. Tagit bilder o grejat :)

I eftermiddag blir det troligen en löprunda om vädret håller i sig, annars kanske en sväng inom gymmet. Därefter ska jag försöka hinna gå på stan en liten sväng och så ska jag möta upp Kent när han kommer med bussen vid halv sex. Sen blir det middag ute ikväll, var evigheter sen sist! Ska äta på Royal Thai som har trerätters med thai-mongolisk buffé... mums!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det passar nog väldigt bra:) Sen kommer sofia och frida upp någon dag ju!Då ska jag kämpa på tills dess!Mindre strl vill jag ju ha och inte större tills dess;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback