Torsdag

Idag är det torsdag och jag hade hoppats på jobb. Typiskt nog så har itne vikarieförmedlingen ringt så jag blir visst hemma idag. Har nog lite att pyssla med ändå så.. Imorse tvättade jag och bakade bröd. Sen skrev jag ut vårt fördjupningsarbete och kollade igenom det, har en del som behöver fixas till där tror jag. Nyss äkade jag mumsig lunch (pastasallad från igår, recept på receptbloggen) och snart ska jag köra iväg till Samarkand för att lämna lite kläder till Erikshjälpen, köpa vin åt Kent och se om det går att reklamera en vinflaska...

I eftermiddag ska jag kanske testa nåt nytt kakrecept (om jag hittar något..) och så blir det nog en promenad om det inte mulnar på igen. Ska gå upp till biblioteket isåfall och låna en bok, plus att jag måste köpa grädde till såsen ikväll. Ska äta biff med lök, sås och potatis. Husmanskost! Hehe

Om en vecka är vi i sommarstugan. Längtar... Hoppas på fint väder och betydligt varmare än det är nu. Men oavsett väder så blir det säkert toppenmysigt i alla fall! Ska grilla varje kväll, äta god varmtökt lax från rökeriet, ge oss ut på cykelturer, sola (förhoppningsvis), spela spel och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback