Veckan

Riktigt dålig uppdatering den här veckan men jag har inte haft så mycket kul att berätta. Det har mest varit skola och plugg, sen i torsdags kväll grillade vi med lite kompisar. Fick faktiskt plats att äta för sex personer ute på balkongen. Blev en ganska lugn spelkväll till slut (melodifestivalspelet, alias, orangino...).

I fredasg gick jag o Kent långpromenad in till stan och hyrde film. Hade lugn myskväll bara vi två, grillade och tittade på TV. Skönt. Filmen väntade vi med tills igårkväll.

Gårdagen spenderades vid sommarstugan i Timmernabben. Storstädning på schemat och jag lyckades med konststycket att få ryggskott det första jag gjorde där. Sen blev det inget bärande och skakande för mig, utan jag stod och diskade i några timmar istället. Det gick bra och var inte så jobbigt så :) Hade rätt så trevligt där med nästan hela tjocka släkten från Kents sida. Käkade pizza och njöt av solen när vi var klara.

Vi köpte med oss varmrökt lax och makrill, så igårkväll blev det lyxmiddag med lax och idag blir det mumsig lunch med lite lax och makrill. Älskar det! Igårkväll såg vi filmen sen, "Låt den rätte komma in". Jag har velat se den ett tag, och den var helt okej men kanske inte så överdrivet bra. Kent somnade ifrån den...

Idag har jag suttit vid datorn hela förmiddagen. Suck. Typ tre hela timmar här, vad har jag hittat på egentligen? Har försökt följa lite vad som händer på CUF-stämman. Lite ovant att inte vara där, har ju varit det nio år i rad före så... I eftermiddag blir det promenad för mig, och egentligen skulle jag kanske ta mig och simma? Läste att det kan vara bra för ryggen. Motion skulle vara bra i alla fall så. Gör hemskt ont...

Nej nu ska jag inte ta upp er dyrbara tid mer. Dags att fixa fram lunchen och sen försöka göra något vettigt av den här dagen med. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback