Yeeeahh!

Jag är grym just nu! Igår satt jag hela eftermiddagen och skrev till fördjupningsarbetet och idag har jag ägnat nästan fyra timmar åt det redan. Innan kändes vi oss rätt osäkra på det här arbetet, men nu känns det kanon! Härligt :)

Igår gjorde jag också något som jag känner mig så stolt över, även om jag fått en del skit för det. Personliga påhopp tycker jag inte hör hemma på universitetet, men har man inga bättre argument så. Jag är dock nöjd över mitt bidrag till en diskussion, och äntligen var det fler som också visade att det klagas för mycket.

Nu i eftermiddag ska jag plugga till dilemmat på måndag, och sen ska det iväg till gymmet och styrketränas! I onsdags blev det simning + vattengympa, men idag ska musklerna få en riktig genomgång, vilket var längesen nu. Resten av helgen ska det också bli en del träning tror jag. Förhoppningsvis ett löppass och ett simpass. I övrigt blir det ganska lugna hemmakvällar i helgen och kanske en runda till Alvesta och kolla på sängar med, vi får se!

Nu står det lunch på schemat, gjorde pasta med korvröra bestående av gul lök, steklök, vitlök, morötter, chorizokorv, broccoli, haricots verts och creme fraiche igår som ska ätas till lunch idag med. Mums!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback