Ändrade planer

1. Till våren ska jag läsa svenska/matte-fördjupningen istället för hälso- och utomhuspedagogik.
2. Till helgen åker jag ner till Malmö/Arrie istället för att Sofia kommer upp hit till Växjö o hälsar på.

I övrigt är det väl som vanligt. Knäkollen igår tyckte jag inte gav så mycket, upptäckte att jag springer konstigt med mina fötter men har köpt nya löparskor med inlägg så det ska bli bra. Ska testa dem på gymmet (löpbandet) idag. Sköna och snygga är de iaf! Hos tandläkaren gick det bra, hade inga hål och det kostade bara 270 kr. Jag blev positivt överraskad av det.


Jag passar Hasse på luncherna nu i ett par veckor typ; går ut och går med honom och ger honom mat. Sen har jag passat på att busa och gosa lite med honom också nu när jag har chansen... Nästan så man själv blir sugen på att skaffa hund :P Han är i alla fall väääldigt söt!

Nu ska jag väl ta mig an berget med disk och sen får vi se vad som händer fram till träningen. Lite plugg vore kanske inte helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback