Feeling happy!

Det känns lite paradoxalt med den rubriken just idag, just nu när jag ska iväg på anhörigträff (för personer som mist anhöriga i suicid) om en timme. Jag antar att en stor del av den lyckorus-känslan jag känner just nu kommer att vara försvunnen när jag kommer hem igen ikväll. Men just nu mår jag i alla fall bra! Har arbetat i studiegruppen inför seminarierna senare i veckan, och haft så himla kul. Skrattat massor... Jag behöver det, borde typ tacka min grupp efter den här kursen eller nåt.

Helgen har dessutom varit härlig, men flugit förbi alldeles för fort... Ullared i lördags bjöd på lång kö (ca en timme in), massa härlig shopping och mycket mindre pengar på kontot när man kom hem. Fick iaf shoppat en del julklappar och lite annat smått o gott. Bland annat en mysig stickad tröja och en jeanskjol, äntligen! Har letat i evigheter, dvs flera år, efter en jeanskjol jag gillar.

I söndags var det dags för min och Kents överraskningsfödelsedagspresent (like that word...) till Zandra o Camilla. Det blev tårtbuffé på Toftastrand. Hur gott som helst! Tre sorters tårtor, kladdkaka, desserter och småkakor... Inte helt fel. Kvällen avslutades med Wallander - Cellisten som nog var en av de bästa Wallanderfilmer jag sett, riktigt spännande.

Hembakad pavlovatårta... mums!

Kommentarer
Postat av: Hanna

GAH! Kan vi göra en san tarta när jag kommer och hälsar pa?! Har ingen aning om vad det är i men den ser asgod ut! Hoppas du mar bra, sag klänningen du provade pa Ullared...du tog väl med dig den hem?! =) KRAM!

2009-11-19 @ 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback