Ny kurs

Nu är vi igång med en ny kurs igen. Dagarna och veckorna flyger iväg. Nu läser vi "Matematik från början". Alltid intressant med matte. Kanske skulle ha läst till mattelärare istället? Fast räcker väl med en mattelärare i familjen :P 

Jag har äntligen bokat tid för att kolla mina knän. Eller ja, ska göra löp- och fotanalys, och i samband med det kollar de knäna med. Blir väl dyrt kan jag tänka mig, för behöver bra skor först och främst och det är inte billigt. Samma dag ska jag dessutom till tandläkaren. Usch vilken vecka (ekonomiskt iaf...). På tal om ekonomi ska vi till Ullared i helgen! Lär ju också gå en del pengar, men ser det mer som nöje i alla fall :) Har påbörjat en lång lista på vad som ska shoppas...

Annars flyter det på. Efter den tunga veckan jag hade för ett tag sen har det känts mycket lättare. Skönt det. Nästa orosmoment blir väl julen, men ska försöka att inte tänka för mycket på den. Julen hade ju blivit annorlunda i vilket fall som, eftersom det skulle ha varit den första julen jag firat med mina föräldrar på skilda håll. Dock hade inte den tomheten funnits som kommer att finnas nu.

Nej, tillbaka till pluggandet då.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej!



Mattekurs - låter kul. Vad pluggar du till?

Själv är jag matte och NO lärare på högstadiet. Intressant, intensivt och tålamodsprövande...



Sköt om dig!

Postat av: anna

Härligt att du har det lättare nu. Julen blir sig aldrig lik tyvärr. Det är den enda dagen jag inte kan "vänja" mig vid att Pappa inte är med.



Massa kramar

2009-11-12 @ 07:55:18
URL: http://nollsuicid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback