Pepparkaksbak!

I helgen har det varit julpyntning, julmys och pepparkaksbak på schemat. Igår städade vi och fixade hela dagen. Dessutom hann vi med att baka lussekatter :) Mums! Mängder med tomtar och annat julpynt pryder nu vårt mysiga hem, och på spotify spelas bara julmusik... På kvällen var Zandra o Camilla här o käkade middag, spelade spel och kollade på Wallander. Trevligt! Idag har vi varit hos pappa och bakat pepparkakor, gick jättefort. Märkligt. Men blev en hel del pepparkakor i alla fall!

I helgen har jag också passat på att baka ett par satser pepparkaksmuffins. Så himla goda, som mjuk pepparkaka men i muffinsform. Kolla gärna receptet på
receptakuten. Bloggar inte där så ofta längre, men någon gång så....

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter gott, de ska jag nog pröva att baka någon dag. Julpyntet får vänta ett lite tag till för mig del, ska byta alla mina fönster i veckan så inte lägge att ställa fram allt julpynt än, de får bli nästa helg. Var ska ni spendera julen?

Postat av: Helena Ljunggren

Muffins och pepparkaka i ett är aldrig fel. De ser riktigt goda ut!

2009-11-30 @ 11:47:53
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback