Time for plugg

Lite svengelska där, ja... Hade tänkt plugga hela förmiddagen och förbereda mig för att sitta i studiegruppen i eftermiddag men nu är jag klar med det. Vad gör man då? Funderar på att läsa det som ska läsas till på måndag, så kan jag ta helg imorgon efter seminariet (om jag inte får jobb vill säga).

Igår var jag i simhallen. Zandra o Camilla va på djupvatten så jag tänkte passa på att simma lite under tiden,men efter en halv längd gjorde det ont i knäet. Istället för simning blev det då bubbelpoolen och därefter romerska badet med bastubad och kallvattenbassäng. Helt okej för mig! Nästa vecka ska vi ta med oss picknick dit och spendera kvällen på romerska badet efter deras djupvattenträning. Blir mysigt.

Ska försöka ge mig ut och gå en promenad sen i eftermiddag. Blir galen på att inte röra på mig, är typ beroende av träningen plus att jag kommit in så bra i den så det är jobbigt med vila. Trots att jag äter mer onyttigt och inte tränar pekar vågen neråt iaf. Fast jag hade hellre tränat bra, ätit bra och ev. vägt några hekton till. Whatever. Jag är lite för fixerad vid siffror tror jag. Allmänt då, inte just gällande vikt. Till exempel "ser" jag ju namn i antal bokstäver. Kan komma ihåg att någons namn började på M och innehöll sex bokstäver - vilket ger massa förslag som Magnus, Mikael, Markus m.fl. Intressant fenomen! Även statistik (som jag hatade i skolan) är intressant att följa ang olika saker som träning, aktier m.m. Jag är skum.

Längtar som en tok till Ullared, förresten. Har mängder med saker på min inköpslista men därutöver blir det väl säkert en hel del till, brukar bli så :) Vi ska ha glöggkväll och julklappsleken vid Lucia, så ska köpa lite roliga julklappar tills dess med tror jag.

Längtar efter julpynt och julmys, så härligt... Men om bara ett par veckor åker det fram. Äntligen! Hoppas på snö med, så det blir lika fint på balkongräcket som föregående år (som syns genom fönstret..)

Kommentarer
Postat av: Helene

Tja, lite knasig är du nog allt. Matte kan göra en smått gamlen ;)



Har du sett dokumentären, såpan, eller vad det ska föreställa om Ullared?

Ska killen din med?



Ta hand om dig!

KRAM

2009-11-12 @ 20:27:54
Postat av: gila

Åååh, vill med till Ullared!!

2009-11-13 @ 01:10:26
Postat av: Madde

Hittade du något skoj på Ullared? Köpte du några fryspåsar?! lol Snacka om att man blir sugen på att åka dit efter att se de på TV.

2009-11-15 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback