Vaccinerad!

Så, nu tillhör jag gruppen vaccinerade mot svininfluensan. Här har man skrämt upp sig själv innan, förberett sig på ett flera timmar långt köande m.m. och så tar det totalt en halvtimme att åka hemifrån, ta sprutan och vara hemma igen. Otroligt. Inte var det särskilt läskigt heller, lite som att rösta (för att citera Erik). Stå i kö, få en lapp att fylla i, sedan gå in "bakom" ett skynke...

Nu är det bara att hoppas på att man slipper några värre biverkningar, såsom min bror eksem över hela kroppen. Låter inte så mysigt. Eller huvudvärk i fem dagar... fy!

Ikväll blir det bara att ta det lugnt framför tv:n. Bonde söker fru och Oskyldigt dömd. Hade hoppats på lite sällskap, men de ska visst koppla av i Romerska badet hehe.. Hade jag också gjort om jag inte valt att ta vaccinet istället. Passade iaf på att träna lite innan. Inte ofta det sker nuförtiden (pga knät).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback