Alla helgons dag

Imorgon är det Alla helgons dag. Vi ska åka ner till pappa ikväll. Sova där, och sen på lördag åker vi vidare neråt. Ska passa på att gå en runda på nyöppnade Ikea i Malmö, och så måste vi in på NetOnNet och köpa ett större ramminne till datorn. Har äntligen fått ett tips om vad som förhoppningsvis kan göra datorn lite snabbare.

Det känns bättre idag än innan i veckan. Skönt. Tack till er som hört av er. Även om ni inte tror det så betyder det mycket för mig. Förhoppningsvis kommer det komma lite bättre dagar nu. Brukar gå upp och ner, men inte så mycket ner som sista veckan har varit. Det är bara kyrkan imorgon som skrämmer mig... Men jag vill gå dit.

Ibland är det också skönt att gråta. Att minnas, att tänka. Jobbigt men skönt. Det värsta är att vara ensam under tiden. På en
blogg läste jag igår : "Om du är ledsen, var inte ensam. Om du är ensam, var inte ledsen". Stämmer så väl... När jag är ledsen vill jag ha någon hos mig, som tröstar och tar hand om mig. När jag är ensam vill jag inte vara ensam, det blir så tungt att bära då.


Min "hörna" för mamma. Det kanske är konstigt med en bild på henne från studenten, men jag har den framme ändå. Jag har inga nya bilder framkallade och på denna är hon så fin...


Kommentarer
Postat av: syster

Ja, det där citatet var bra. Passade mig fint när jag skrev i bloggen.



Vad fin hon var, din mamma. Ser gå där härligt go och glad ut.



Hoppas att du får en bra helg.

Sköt om dig! KRAM H

Postat av: Madde

Hej. jodå, allt är bra med mig. jo, de var verkligen jätte länge sedan vi sågs, men förstår om du inte orkar dra ihop något just nu.

2009-10-30 @ 21:31:41
URL: http://madsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback