Bort, bort, bort...

Ändrade tillbaka till min gamla design. Fast den mörka passar min sinnesstämning mycket bättre. Men det blir så negativt då. Måste börja tänka mer positivt. Inte vara så likgiltig inför saker, som jag fick höra idag att jag verkar vara. Kunde knappt komma på något jag är glad för. Förutom Kent... och att jag har fått in träningen så regelbundet. Blev knappt ens glad över att få VG på förra hemtentan. Kändes bara som, jaha ok.

Har iaf varit på spinning idag. Körde nog det tuffaste jag gjort... pulsen var uppe i 200! Det har den inte varit tidigare när jag tränat. Alla passen den här veckan har jag nog kört hårdare än vanligt, tar ut mycket känslor där tror jag. Så på det sättet kanske det är positivt. Har ett easyline-pass inbokat imorgon med, får se om jag orkar då.

I helgen ska vi ner till Arrie. Till kyrkan i V Ingelstad på lördag där det är minnesgudstjänst och sen till graven. Så tungt att ens tänka sig att gå in i en kyrka. Förra gången var begravningen, o bara tankarna på den rör upp så mycket... Känns som att jag kommer gråta bara för att vi är därinne, o hur normalt är det? Tur det inte är i Arrie kyrka iaf, hade nog knappt fixat det.

På söndag ska vi fixa lite mer på gården. Men nu är det inte mycket kvar, börjar tömmas rejält. Vilket jobb vi gjort, inte klokt egentligen. Men det måste ju göras. Det känns också jobbigt. När andra pratar om att åka "hem". Jag har ju inget annat hem än här i Växjö längre, mitt barndomshem kommer snart vara sålt. Pappas hem kommer ju aldrig att bli mitt "hem".

Ska  försöka träffa en gammal barndomskamrat med i helgen. Hoppas verkligen hon kan. Det var så många år sen sist vi sågs, men hon och hennes pappa har betytt mycket för mig när jag var yngre. Vänner till familjen med, hennes pappa och min mamma kände varandra sen de var unga.

Sitter och lyssnar på Ted Gärdestad. Jag har aldrig gjort det innan faktiskt, men det är så vacker musik och vackra låtar. Jag hade inte hört mer än de "vanliga" låtarna och aldrig själv valt att lyssna på honom. Men nu gör jag det :)

Ska försöka fixa mig lite kvällsmat nu. Sen får jag se vad som händer ikväll. Ska som sagt försöka att inte "deppa ihop" en massa utan göra någonting. Kanske går bort till Annah och Zandra sen en stund. Jag får se. Förresten får ni gärna kommentera. Vill så gärna veta vem som läser och vad ni tänker. Var inte rädda att fråga mig om saker eller kontakta mig, varken här eller på msn. Kram

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Hej!

Det är inte ofta vi ses, vet faktiskt inte när det var sist...

Hittade din blogg via facebook och har nu suttit och läst dina senaste inlägg.

Jättetråkigt detta som har hänt och jag förstår att du måste ha det tufft. Väldigt känslosamt att läsa dina tankar och berättelser.

Det är så svårt att sätta sig in i din situation, men det måste ju vara enormt jobbigt.

Va stark!

Kram!

2009-10-29 @ 20:12:59
Postat av: Hanna

Hej gumman, nu läser jag vad du skrev, hehe förstar att du trodde jag just hade läst bloggen. Jag saknar och tänker pa dig, sa fort jag kommer hem i januari kommer jag och valdgästar er i Växjö (om jag far hehe) En stor kram! =)

2009-10-29 @ 20:19:39
Postat av: anna

Gör något trevligt! Det behöver du.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback