Helgen

Söndag kväll och jag är sådär lagom mör i kroppen efter helgens bravader... Igår inleddes dagen med ett tufft gympass tillsammans med Zandra. Hela eftermiddagen blev det sen att baka kräftbröd och pajer inför kvällens kräftskiva. Det blev en jättetrevlig kväll med goa vänner :) Snackade, sjöng snapsvisor, skämtade och skrattade. Härligt. Blev en del singstar med... och lite snack om nyår som kommer att spenderas i Sälen. Blir spännande att åka skidor, jag som aldrig gjort det. Verkar iaf bli väldigt mysigt!

Idag har vi varit på simhallen större delen av dagen tillsammans med Camilla, Zandra och Zandras småsystrar. Har haft hur kul som helst i äventyrsbadet. Åkt massa rutschkanor, forsen, virveln m.m. Det bästa var nog dock att simma ut. Tycker det är så skönt med så kall luft när man är i det varma vattnet. Vi fikade o hade allmänt mysigt o trevligt. Precis vad jag behövde.

Innan vi åkte var vi inte sugna alls. Kent var såå trött och jag var ledsen. Eller nere kanske mer. Jag vet inte. Kände det igår kväll med emellanåt, men hade jättetrevligt ändå. Det känns så orättvist. Varför skulle det drabba just mig? Varför gick det som det gick? Ska vara ensam nu i veckan med för Kent har höstlov och ska va i skogen hos sina föräldrar. Kanske spelar det också in. Jag påminns om det som hänt, och ska dessutom vara ensam i flera dagar. Men jag överlever. Imorgon ska jag iaf hem till Zandra o äta tacos där. Skönt att slippa vara ensam.

Mamma, jag saknar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback