Underbar helg!

Det har varit så skönt att vara iväg lite. Helgen har varit underbar, helt perfekt. Det blev bra shopping (två par nya jeans och en klänning) och supergod mat med lunch på Jensens och sen god middag på kvällen i lördags. Kvarteret Skatan var kanonkul, det bästa enligt Kent är nog att Johan Glans hälsade på mig... hmm de hälsade visserligen på alla som satt närmast mittgången men i alla fall :)

Hotellet vi bodde på var såå lyxigt! När vi kom in där, bara wow! Stort rum, med skrivbord, soffgrupp och jättestor, skön, fluffig säng. Badrummet var stort och jättefint med både badkar och dusch. Dessutom hängde där badrockar och badtofflor som väntade på oss. Frukosten morgonen därefter var inte fy skam direkt utan innehöll allt av allting, ungefär. Nere vid frukosten upptäckte vi också att det är på Clarion Hotel som Idol-deltagarna bor, för ett par bord bort från oss satt Mariette, Erik och nån till och åt frukost. Så lite "kändisspotting" blev det med i helgen, hehe. Helgen avslutades med resan hem i första klass, där det fanns underbart goda chokladminimuffins, frukt och tidningar. Och gott om plats...

Det jobbiga i helgen var dock tågresorna. De får mig att tänka. Särskilt eftersom det var X2000. När vi gick av i Alvesta tittade jag på loket. Det ser ut som en plog längst fram. Kan inte förstå det... usch.

Nu börjar vardagen igen. Ska snart ge mig iväg mot skolan för att skriva ut lite, kopiera och låna böcker. Sen blir det redovisningsseminarium 10-12. I eftermiddag ska jag plugga och sen träna har jag tänkt. Jobbigt med så trist väder bara, har ju ingen bil denna veckan så får cykla till jobbet. Men men, det löser sig väl!

Kommentarer
Postat av: Millan

Åhh,vilken skön helg ni verkar haft,värsta lyxen ju :)

Postat av: gila

Hej!! Tack du.. jo jag vet det är lite farligt att flytta målen, men jag känner itne att det syns tillräckligt och jag vill verkligen gå ner några kilo till så man har lite marginal. Nu när jag är mitt inne i det. Men vet också att kroppen ändra så får lyssna lite på den också.. :)

Jag visste inte riktigt att du kändes så när du gick in på min blogg men kan förstå det nu när du sagt det. Jag vet att den varit deppig, och i jämförelse med andras livs händelser är det kanske inte så stora saker som hänt mig så jag försöker rycka upp mig. Lovar att den kommer vara lite mer positiv framöver.

Er helg låter verkligen inte helt fel, förresten. Vilken lyx! Det var du/ni värda!! Kram!

2009-10-14 @ 01:30:48
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback