Måndag morgon

En grå, mulen, trött måndag morgon känns det som. Jag är inte så trött egentligen, men vädret gör en inte lycklig direkt. Får hoppas det blir bättre sen.

Klockan är bara 8 men jag har redan fått gjort en hel del. Diskat upp massa disk, kokat ris till lunchen, ätit frukost, klätt mig och gjort mig i ordning samt lyssnat på intervjun med Christer Fuglesang från rymden. Inte så dåligt för att vara så tidigt på morgonen ändå. Strax ska jag börja plugga med. Ska läsa lite hemma först tänkte jag, sen gå bort till bibblan en stund innan vi börjar.

I helgen har vi varit hos Kents föräldrar. Va rätt lugnt, med massa godsaker och mat som vanligt... haha... Gav mig i alla fall ut på en löprunda igår när vi kom hem så jag kunde kompensera lite, och vad gör jag då om inte springer på ny rekordtid!? För mig var det en väldigt bra tid, jag sprang 5,1 km-rundan på 27 min 35 sek.

Idag blir det ingen träning (går i skolan 10-17) men sen i veckan ska jag försöka få ihop någon bra mix. Förra veckan blev det easyline, löpning och cykel schlager. Ska försöka få en plats på cykelpasset denna veckan med. Easyline var superkul, men tyvärr verkar där inte finnas några pass som passar riktigt nu i veckan. Aja, ska väl bli två löprundor med i alla fall så får vi se sen, kanske vanlig traditionell styrketräning?

I övrigt är det ganska lugnt. Fortfarande många tankar och vissa saker är svåra. Som Beck-filmen vi såg på bio i fredags. Den var riktigt bra, men slutet var jobbigt. Ibland blir det så. Igår var det en månad sen det hände. Det har varit en månad med många känslor, tårar och tankar. Saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback