Partaj!

Ikväll är det dags för partaj. Zandra o Camilla ska ha födelsedagsfest och jag har precis fixat klart presenterna :) Lite seriöst, lite flum och lite gott... hahaha! Det blir nog kalasbra skulle jag tro. Verkar bli utgång på stallarna, men kanske ska man hoppas på att det "bara" blir hemmafest, Kent kommer ju inte in där sen ändå (studentställe). O hemmafest kan vara väl så kul!

I söndags när jag sprang lyckades jag överanstränga mig, så just nu vilar jag från löpningen. Lite surt, nu när jag kommit igång så bra men vad ska man göra? Har försökt gå mycket promenader istället, simmade en stund igår men kände av det då och idag har jag styrketränat överkroppen. Får göra så gott man kan. Vill gärna gå på easyline på måndag men vet inte om jag fixar det. Hmm...

Nu ska jag strax gå och möta Kentan som fick ta bussen hem idag för jag har haft bilen. Så blir en 30-40 minuters promenad igen. Niiice. Fint väder så rätt så skönt, även om inte solen verkar skina så mycket nu längre.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Millan

Japp,det gjorde jag,tror att du kanske hade gått då..men bättre att göra det på fyllan än dagen efter. Tack själv,jag hade som sagt också skitkul :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback