Tenta

Okej, jag börjar kanske bli lite nervös inför tentan på lördag. Eller, jag vet inte. Det känns som att jag har bra koll på allting, trots att jag knappt har pluggat något. Det är det jag är rädd för - att jag har pluggat alldeles för lite. Så att det jag kan det kan jag, men det övriga kanske jag har missat helt. Jag vet inte. Men jag fixar inte att läsa så mycket, det går i korta stunder och sen virvlar tankarna iväg igen. Jag får hoppas på att logiskt tänkande fungerar och att jag gissat rätt angående vad för frågor som kan komma på tentan.

Jag har i alla fall gjort tankekartor över de områden vi har gått igenom på seminarier och föreläsningar, jag har läst igenom alla anteckningar från föreläsningar, seminarier och litteratur och jag har hittat på egna "svåra" frågor och besvarat dem, samt kollat på de diskussionsuppgifter etc. som vi har haft. Jag har rätt bra koll på det i alla fall, ska försöka få Kent att förhöra/prata med mig om det ikväll eller imorgon så märker jag väl det. Typ.

Idag är det sju veckor sen. Det är konstigt hur tiden kan springa iväg. Emellanåt bara lamslås jag på ett sätt. Klarar inte av alla situationer. Som på redovisningarna igår när en grupp hade musik till sin film, som för mig bara fick tårarna att vilja rinna (men jag hindrade dem) och på djupvattenträningen där nedvarvningsmusiken var "Himlen är oskyldigt blå". Det gick inte, jag gick ut därifrån. Jag vill klara allt, men jag gör väl inte det...

Hoppas bara att jag klarar tentan...

Kommentarer
Postat av: Millan

Ska försöka att blogga nåra gånger i veckan iaf. KAn tyvärr inte det,går i skolan 9-12 imån..

Ha det fint. Kram

Postat av: Zandra

dU ÄR SÅÅ FIN, Stöttar dig gumman, tiden har gått väldigt fort och känns fortfarande väldigt konstigt.. men vi fixar detta!kraam

2009-09-24 @ 22:14:55
URL: http://mysigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback