21 april

Jag kommer nog att sakna campus litegrann när vi flyttar... Framförallt närheten till naturen, även om vi har nära till naturen i Sandsbro också. Kent tog lite bilder när vi var ute och gick i fredags. Var väldigt fint ute. Vårigt. Idag är det mer vinter, snö på marken när man vaknade och har fallit lite flingor med jämna mellanrum idag.

Vi såg årets första luftballong!


Jag var och hämtade min tenta för en stund sen. Fick VG på den :) Så skönt! Läraren hade även kommenterat att min "språknivå och stilistik gör läsningen till ett nöje". Kändes bra! Annars är det rätt lugnt i skolan just nu.

Imorgon ska jag jobba lite med barn igen. Det känns som att det var en evighet sen! Det blir 8 timmar på en förskola, som tur är med de lite större barnen (3-5 år). Ska bli roligt och spännande. Därefter blir det träning och sen hem. Ikväll är jag dock hemma ensam i några timmar igen. Ska slå mig ner i soffan framför "Anna Anka söker assistent". Lite småkul sådär :P Kanske äta lite choklad.. fast det känns onyttigt. Smakade Marabou Passion precis - den var kanongod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback