Den vackraste människa jag nånsin mött...



Idag har vi varit tillsammans i tre och ett halvt år. Tiden går så himla snabbt. Att det är så många månader, veckor och dagar sen vi träffade varandra för första gången är helt otroligt. Jag glömmer aldrig den natten på Slagthuset. Hur jag direkt du lämnat mig berättade för alla jag kände att jag funnit mannen i mitt liv. Så rätt det kändes med en gång. Den känslan blir bara starkare för varje dag jag är tillsammans med dig.

Jag älskar hur du ser på mig med kärlek och med ömhet. Jag älskar hur du tar på mig, hur du leker med mitt hår, lägger armen beskyddande om mig och busar med mig så som bara du kan göra. Jag älskar att vakna och ligga o titta på ditt fina ansikte på morgonen. Jag älskar ditt underbara leende och ditt härliga skratt. Jag älskar våra mysiga kvällar här hemma och jag älskar när du visar att du tycker om mig inför andra. Jag älskar dig över allt annat och jag är så lycklig för alla de dagar vi har haft tillsammans och alla de dagar vi kommer att dela med varandra i framtiden.

Du och jag
för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback