Funny friday

Idag är det fredag och jag är ledig från skolan. Trots det fick jag kliva upp ur sängen redan klockan sju för att tvätta... Suck. I och för sig var jag ändå grymt hungrig, så hade nog inte sovit så länge till ändå.

Hade hoppats på att få jobb i eftermiddag men än så länge är telefonen väldigt tyst. Likadant var det igår då jag var ledig hela dagen. Igår passade jag dock på att skriva klart min inlämningsuppgift till nästa vecka. Frågan är då vad jag ska syssla med idag? Har lite att läsa tills på tisdag så det blir väl det först och främst. Sen ska jag nog baka lite kakor, det var jättelängesen. Inviga köksassistenten kanske?

Det blir nog någon promenad i eftermiddag med. Så här grönt och härligt är det ju inte ännu (bilden är från förra våren), men snart så!

Imorgon ska Kent och jag till Ullared! Har längtat jättelänge efter att åka dit igen, så nu äntligen. Från början var det planerat att åka nästa helg tillsammans med ett gäng kompisar, men det blev inställt så då passar vi på att åka denna helgen istället. Har en hel del uppskrivet på inköpslistan... Sen på kvällen ska vi hem till Johan och grilla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback