Händelserik helg!

Helgen har bjudit på en hel del spännande händelser! I lördags spenderade Kent o jag dagen på Ullared. Tog det ändå rätt lugnt och åkte inte förrän vid sju på morgonen. När vi väl kom dit två timmar senare var det faktiskt mer folk än vi hade trott där. Inte lika mycket som vid julen, men inte långtifrån. Väl där blev det såklart massa shopping, jag klagar inte men plånboken gnäller kanske lite mer... Fick i alla fall med mig en skinnjacka hem, liksom en resväska i lagom storlek och lite kläder, böcker m.m.

När vi kom hem var det bara att bära upp alla grejerna i lägenheten, byta om och fixa sig lite och så iväg. Klockan 18 skulle vi vara hos Johan för lite grillkväll, och vi hann precis i tid. Som vanligt bjöd Johan på supergod mat och sedan flummade vi, som vanligt, loss till massa galna låtar. Snart kanske vi börjar tröttna på Ketchupsången också :P Haha... Denna gång fortsatte dansandet dessutom på Grace senare på kvällen!

Igår sov vi nästan ända till halv tolv, vilket inte händer ofta om man säger så... Sen blev det sen frukost/tidig lunch, träning och en lugn dag i övrigt. Idag väntar jag på att tiden ska gå tills skolan börjar kl 13. Ikväll är det hjärt- och lungräddningskurs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback