Händelserik kväll...

Det blev ingen sitta-hemma-och-plugga-kväll igår. Istället tillbringade jag större delen av kvällen på sjukhuset. Hade fått jätteont i benet, som höll i sig under flera timmar och därför fick jag en tid hos jourläkarcentralen. Eftersom jag har en del blodproppar i familjen (mamma har haft flera stycken) skickades jag vidare till kontraströntgen, vilket var en upplevelse...

De stack in en nål i foten, sen sprutade de in massa kontrastvätska i benet medan de röntgade med en apparat som flyttade sig längs mitt ben. Mig höjde de dessutom upp, vred runt lite och ställde upp/lade ner efterhand. Som tur är visade bilderna iaf ingen propp, och jag fick gå hem igen. Dock vet jag fortfarande inte vad som orsakade smärtan. Jag har fortfarande lite ont, men emellanåt är nästan stället på foten där de stack mig värre, värker så in i.

Idag är det skola i några timmar, sen plugga på eftermiddagen (hann ju inte så mycket igår då), och kanske träna överkroppen på gymmet i eftermiddag. Sen hoppas jag att Kent inte kommer hem alltförsent, men de har massor kvar att göra på stugan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback