Santa Maria!

Tänkte publicera en liten bild på sakerna jag fick med i tacohuset från Santa Maria som jag vann på Charlotte Perrellis blogg. En helt perfekt vinst att vinna för mig, ska bli så kul att testa alla de grejer som jag nog aldrig skulle komma på tanken att köpa annars men gärna provar.

Det var svårt att få med alla grejerna på en bild men här syns nog det mesta i alla fall!

Annars idag har jag varit i skolan en liten sväng, samlat på mig lite godis på novischmässan och sen ätit lunch (världens godaste köttfärslimpa...). I eftermiddag blir det lite plugg och sen gymmet en vända. På fredag är det tentadags i grammatik....


Kommentarer
Postat av: Johan M

Ser väldigt gott ut, när blir det Tacokvälll? ;)

Kram

Postat av: Emma

Jösses va mycket gott! Om man kan tröttna på tacos så kanske risken finns när du testat allt det där :)

Grattis till vinten!

Kram Emma

2010-02-11 @ 15:22:57
Postat av: Bakfia

ser supergott ut!

2010-02-12 @ 16:14:21
URL: http://bakfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Skrev senast iförrgår.. kanske om du uppdaterar min blogg så får du de nya inläggen? Det var inte lite tacos grejer.. vilken lyx.. :) Kram

2010-02-12 @ 20:51:43
URL: http://alesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback