Ensamhet. Tomhet.

Jag känner mig så ensam. Jag vet att ni finns därute men jag gör det i alla fall. Jag trodde att jag skulle känna mig bättre idag men det gör jag inte. Hela jag fylls av en stor tomhet. Jag har inte lust till någonting. Jag vill prata men saknar ord. Det finns inte så mycket att säga. Det går inte att beskriva hur man känner eller vad det är som får tårarna att rinna.

O jag vågar inte ringa eller skriva till någon. Jag skriver här och jag skriver kanske på facebook. Men jag vågar och vill inte höra av mig direkt till er. Känner mig så jobbig, som att jag stör och förstör. Vet inte vad jag skulle säga heller. Vill mest av allt bara ha någon här som kramar om mig. Men har jag någon här så gråter jag inte. Då håller jag inne tårarna och försöker hålla humöret uppe.

Men nu sitter jag här ensam och då rinner tårarna.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Cissy! Du kan ALLTID höra av dig, 24 timmar om dygnet =) Kram

2010-02-01 @ 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback