Jobb!

Längesedan jag jobbade nu känns det som. Det har blivit lite mindre av det på sista tiden, sen i höstas. Men nu har jag rätt mycket ledig tid, så ska försöka ta mig ut och vikariera lite mer. Idag blir det att jobba som personlig assistent 9-15.30. Hundra spänn på att jag kommer få baka.. :P Update! De hade sett fel på person, det va inte den jag brukar jobba hos som behövde vikarie idag utan en annan. Så blir inget jobb i alla fall :(

Annars flyter det på. Har tränat på gymmet två dagar denna veckan. Känner en del i ena knäet idag, lite jobbigt, men hoppas det blir bättre. Har känts bra att träna iaf. Så om knäna fortfarande krånglar imorgon när jag tänkt träna igen får det väl bli träning av bara överkroppen istället. Funkar ju det med!

Till helgen ska vi till Kents föräldrar. Blir någon tur till skogen och lite så. Men innan dess middag hos Camilla imorgon :) Mycket middagar nuförtiden haha... Men det är kul! Nu börjar det ju likna någon form av parmiddagar med sen Zandra skaffat pojkvän. Lite varning för Kvarteret Skatan haha

Nej, ska väl göra mig klar så jag kan gå upp till bussen strax.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja just nu är jag mest bakom kameran, jag fixar håret till fotograferingarna samt agerar typ assistent när det fotas, hjälp med poser och sådär. Men idag var jag framför kameran också. Skitkul.. Nja, vissa finns på Peters hemsida.. Men de från idag lägger jag upp här senare om där finns någon som blev tillräckligt bra.. :) Tack du, hoppas allt är bra.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback