Vinterfiske och längdskidåkning

Kentan o jag är ju inte så bra på att hålla oss hemma och ta det lugnt, så igår gav vi oss iväg hem till hans föräldrar för att testa fiskelyckan. För mig var det premiär vad gäller vinterfiske. Det var kul, men vi fick inget napp. Eller jo, en pytteliten gädda men den slängde vi i igen...



Längtan efter skidorna börjar dessutom växa sig större och större så idag gav vi oss ut och åkte längdskidor i skogen. Gick väl okej, men var en del jobbiga backar *suck* Inte så kul när man halkar bakåt hehe... Skidorna fick dock följa med till Växjö, så ska försöka åka här eller i Alvesta också någon dag, i färdiga spår!



På vägen till Kents föräldrar igår åkte vi och kollade in Dackestupet, en skidbacke några mil härifrån. Ska nog ta oss dit och åka någon dag med, där kan man hyra skidor och så. I söndags åkte vi skridskor med (utan några brutna kroppsdelar då heller...). Jag börjar bli värsta vintersportaren, va?

Kommentarer
Postat av: syster

Kul att se att du har det bra. Fina bilder, även om jag inte gillar snö... Fortsätt att ta hand om dig och god fortsättning på det nya året.

KRAM

2010-01-07 @ 16:26:07
Postat av: Madde

Hej. De blir nog sista helgen i januari, kan ni då? vill ju gärna att ni ska komma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback