Första inlägget från nya lägenheten!

Nu är vi installerade och klara här hemma i nya lägenheten. Mycket jobb med att flytta, men gick rätt så smidigt ändå. Idag har vi bara kunnat slappa, nästan. Hade städbesiktning på gamla lägenheten i förmiddags men det gick fort, sen handlade vi lite och fixade en ny köksassistent åt mig på MediaMarkt. Den andra har vi lämnat in på service och krånglat med, så idag skällde Kent ut mig och krävde kompensation. Kom hem med deras "värstingmaskin" värd 1500 kr mer än den förra till slut. Heeelt okej för mig :P

Dessutom har vi ju nyligen kommit hem från underbara Tunisien! Veckan där nere gick alldeles för fort, vi var iväg på en dagsutflykt på ön Djerba där vi bodde, och sen tillbringade vi två dagar på utflykten till Sahara där vi bland annat red dromedar och fick mötta den stekheta öknen. Häftigt, men lite mycket bussåkande... Sen blev det "bara" några dagar över till sol och bad, men vi njöt i fulla drag av solen, poolen och Medelhavets härliga vågor! Det blev också många taxiresor bland annat in till "huvudstaden" på ön, Houmt Souk, där vi åt supergod mat och njöt av solnedgången. På kvällarna hängde vi med på fransmännens aktivitetet, danser och crazy show hehe... En riktigt härlig semesterresa!


Fler bilder kommer nog på facebook så småningom, när jag orkar och har tid. Imorgon bär det av till Malmö för sol, bad och partaj! Sen får vi se hur länge vi stannar där i trakterna kring Malmö, senast onsdag måste vi vara hemma här iaf för då ska jag på jobbmöte inför sommarens jobb på förskola/fritids.


Kommentarer
Postat av: Millan

Fina bilder :)

Postat av: Hanna

Snygga dräkter ;)

2010-07-11 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback