Mycket som händer...

Det är mycket som händer och som alltid blir bloggen lidande då. I måndags började jag jobba för sommaren, så nu har jag tre veckor kvar. Jag trivs bra och det känns som att veckorna flyger snabbt iväg.

Min sista lediga vecka innan jobbet började tillbringade vi först i sommarstugan ett par dagar där det var fullt hus med både barn och vuxna. Fick bada, sola och leka på stranden en del :) Därefter begav vi oss norrut mot Stockholm tillsammans med Kents bror och hans dotter Emma. Vi bodde hos en annan av Kents bröder som alltid när vi är däruppe numera. Inledde vistelsen med att bada första kvällen, helt underbart! Så vackert, varmt i vattnet och hade superkul där vi hoppade från flytbryggan och hade oss...

På måndagen åkte vi till Gröna Lund (alltid superskoj) och på tisdagen besökte vi Skansen och Allsången. Lite syntes vi på tv, men jag är för kort så folk har bara sett Kent :P Riktigt kul i alla fall! Sista dagen blev bara lite shopping och sen bada, bada, bada (vilket vi för övrigt gjorde alla de andra dagarna med...).

Nu är vi installerade och klara i lägenheten, men då är det dags att börja flytta om här igen för nu ska lilla rummet tapetseras om. Kent ska nog börja med spacklandet imorgon och sen kommer pappa ner om några dagar och hjälper till att slipa väggarna och måla taket. Sen ska Kent och (en annan haha) bror tapetsera veckan därpå. Ska bli skönt att få det gjort så man kan börja göra i ordning här inne ordentligt sen.

Jag sitter o väntar på Kent som tydligen skulle springa 16 km i regnet idag... Jobbigt. Själv funderade jag på gymmet men la ner de planerna.. Inte bra men pallar inte ge mig ut :( Istället letar jag efter ännu fler bilder att framkalla, vi ska ordna lite fina tavlor här till väggarna så botaniserar bland våra tusentals bilder för att hitta fina bilder på mig och kent samt vackra naturbilder vi har tagit. Kul när man upptäcker foton som man inte sett på evigheter, bland annat bilderna från Bulgarien. Såg så härligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback