25-årsfesten!

Min fest i lördags var riktigt lyckad! och hur skulle det kunna bli annat än lyckat med mina underbara vänner? hehe... Maten blev kanongod och hela festen var superrolig. Att de på Grace dessutom knappt spelade en enda dålig låt på hela kvällen gjorde ju inte saken sämre. Bilder finns det en hel del av på facebook, så kolla gärna där :)

Jag har dessutom fått jättemånga fina presenter! En assistent, en bakmaskin, presentkort på Ticnet och på Ikea, mängder av vackra blommor och växter, choklad, en resa med Sofia o Lollo (vår present till varandra...), pengar, örhängen, lite goda marmelader och vinäger etc.... Tack tack tack!


Enda negativa i helgen verkar vara att min ryggsäck försvann iväg.. Nu har jag dock fått veta att den är hos Jens och Sofia. De flesta sakerna hade jag lagt ur, men tyvärr låg den bok som jag ska läsa i tills imorgon däri. Suck. Så nu får jag gå och sätta mig i biblioteket och läsa i eftermiddag, precis som alla andra får göra. Så stor chans att jag hittar boken där, eller inte.

Ska träna en vända i eftermiddag med tänkte jag. Sen måste tårtan ätas upp. Blev massa tårta över, men den blir än så länge bara godare för var dag så är väl tur det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback