25

Så var man då fyllda 25 år. Ett kvart sekel... Äntligen kan man väl säga på ett sätt, när man är 25 har man ju nått en viss ålder. Man kommer in överallt när man ska ut och festa, och man känner sig alllmänt lite mer vuxen. På minussidan ligger väl att vissa ungdomsrabatter snart börjar försvinna m.m.

Idag har jag städat inför helgen och skrivit klart min hemtenta. Eller snarare läst igenom den, var ingenting jag kände att jag behövde ändra. Ska strax iväg till biblioteket och skriva ut den samt lämna tillbaka en stor hög med böcker. Ska låna någon med till nästa kurs där vi bl.a. kommer att läsa utematte :) Sen ska jag ut med Hasse en runda, kanske överraskar honom med lite längre promenad i det fina vädret. På vägen hem blir det en snabb sväng inom ICA och köpa margarin.

Ikväll ska det firas med våfflor (som alltid på min födelsedag...) tillsammans med Kent, Johan, Camilla, Jörgen och Zandra. Blir mysigt! Sen på lördag blir det "stora" firandet då jag har min 25-årsfest med glittertema :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback