Äntligen helg!

Den här veckan har jag haft så fullt upp så det är inte klokt... Så nu är det riktigt skönt med helg. Kent är iväg och skjuter hagelgevär (lerduvor skjuter de väl på skulle jag tro) hela förmiddagen så jag ska försöka passa på att läsa lite inför nästa vecka. I eftermiddag blir det gymmet med Camilla och sen middag hos Johan ikväll!

Igår testade jag en förrätt som jag fick tips av via Allt Om Mats mejl (de skickar mejl inför varje helg med menyförslag). Fanns ett recept där på en förrätt med apelsin, fetaost och mandelflarn... Himla gott var det! Sött och mumsigt, hade nästan passat som efterrätt med.

Receptet finns på
http://receptakuten.blogg.se

Sen blev det Let's Dance på kvällen och lite marknadsgodis som jag passade på att köpa i stan. Mariannelunds karamellkokeri var där och de gör det absolut godaste marknadsgodiset! Blev helt glad när jag såg att de var på plats :)

Har jobbat ett par dagar denna veckan som personlig assistent, och på måndag ska jag vikariera på fritids. Det var nog tre månader sen sist jag var på fritids så verkligen på tiden. Ska till en skola jag inte varit på tidigare med, så ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du provat att göra maknadsnougaten än? :)

2010-03-06 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback