Effektiv

Jag har varit väldigt effektiv med hemtentan den här veckan. Ibland blir jag nästan skrämd själv över att det går så fort och lätt, men antar att det beror på att jag är väl förberedd innan jag börjar. Har läst all kurslitteratur noga och antecknat, samt funderat lite över tentafrågorna och tänkt på saker jag vill ha med innan jag börjar med själva skrivandet.

Nu är jag i alla fall stort sett klar, vilket innebär att jag kunde tacka ja till att jobba idag på förmiddagen. Äntligen börjar det rulla in lite cash igen.. hehe.. Nån timme här, nån timme där har iaf lett till 17,5 timmes jobb den här månaden. Det är mer än på länge faktiskt.

I eftermiddag ska jag fixa tvätten och börja baka lite tårtbottnar inför helgen. Ser så mycket fram emot att träffa alla igen och att ha en hejdundrande fest hemma hos mig! Ska försöka ta det lugnt och låta det bli som det blir, inte stressa upp mig över allting bara. Kent påminner mig om det hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback