Födelsedagspresenten!

I helgen fick jag min födelsedagspresent från Kent. Sen tidigare hade jag fått boka in lördagen för en "överraskning". I fredagskväll fick jag veta att jag skulle packa ner badkläder, walkingskor och övernattningssaker att ta med mig. Spännande!

I lördags förmiddag gav vi oss så iväg, och ganska snabbt räknade jag ut vart vi var på väg - mot Ronneby Brunn! Klockan 12 hade Kent bokat in mig på en helkroppsmassage med varma stenar och det var helt underbart skönt! Under tiden gick han en vända ute i Brunnsparken och fotograferade lite. Det var dock inget vidare väder så efteråt gav vi oss ner på stan, som inte visade sig innehålla speciellt mycket men kent hittade iaf ett par jeans.

Eftersom alla som bor på Ronneby Brunn har fri tillgång till spaavdelningen spenderade vi sen resten av eftermiddagen där. Badade i badtunna utomhus, i bubbelpool inomhus, simmade och busade i den varma bassängen, badade torrbastu och ångbastu och njöt av massage i massagestol... Jättehärligt!

På kvällen var det sedan uppdukat för trerättersmiddag i restaurangen. Riktigt gott var det, och rejäla glas med vin hehe så lite lagom lulliga gav vi oss ut i foajén där vi (av någon anledning) började spela fotbollsspel. Genast var några smågrabbar där och sa direkt till Kent att "jag möter dig sen!" o så var vi fast där ett tag.. :P Sen tillbaka in till hotellrummet för att mysa o äta godis.

Imorse inledde vi dagen med supermumsig frukostbuffé och sen begav vi oss ner mot spaavdelningen igen för lite bad och bastande innan hemresan. Har vandrat runt en hel del i morgonrock där på hotellet :) Kommer definitivt att åka dit igen, det var en helt perfekt "minisemester" och så avkopplande och härligt att vara där.

Väl hemma kom pappa på besök och käkade lunch och kladdkaka. Sen åkte vi en sväng till MediaMarkt och köpte/beställde min 25-årspresent från honom och Erik :) Tillbaka hemma blev det en kort promenad för mig och om en stund kommer Camilla, Johan och så småningom Zandra o Jörgen för att äta upp resten av kladdkakan o spela lite spel. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback