Nästa helg

Om en vecka fyller jag år och nästa helg är det dags för min födelsedagsfest! Kent och jag satt o småplanerade lite igår. 26 personer är anmälda... Det lär bli väldigt fullt här. Totalt är ju lägenheten på 45 kvm, men man kan ju inte slänga in folk på toaletten och i sovrummet. Men med lite ommöblering så ska det nog lösa sig. Får låna ihop lite stolar och så med.

Fick hem en klänning jag beställt från nelly.com igår. Tror den blir jättebra, men låter lapparna sitta kvar för säkerhets skull... Har ju en till hemma som jag väljer mellan :) Nu ska bara Kents glitterklädsel fixas också! Det är kanske liiite svårare, men har en plan för det med.

Idag är det skola i eftermiddag. Har tänkt plugga lite innan, gå upp till Teleborgs bibliotek med böcker och filmersamt ringa några samtal. Ska gå ut med Hasse också på lunchen. Fullt upp som alltid.


Kommentarer
Postat av: Johan M

Ja 26 pers lär bli rätt fullt, men de ska bli skoj. Måste bara försöka lösa glitter-outfiten så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback