Tänker på dig

Tänker på dig mamma
Känner en stor tomhet
En stor oro

Vill helst bara vara hemma
Ta en dag att låta mig sörja
Men tiden finns inte
Inte idag

Tankarna tränger sig på
Det gör så ont
Jag orkar inte

En väns dödsfall i familjen påverkar
Två stycken nära inpå nu
Jag vill vara ett stöd och finnas där
Men känner mig själv så skör

Det har gått sju månader, lite mer
Känns som lång tid
Eller ingen alls

Livet går vidare jag vet
Är oftast så klok och rationell
Men ibland vill jag bara stanna där jag är
Få bara vara

Tårarna bränner bakom ögonlocken
De vill ut, men får inte
Inte nu

Saknar dig mamma
Det gör så ont i hjärtat, ont i hela mig.
Önskar att jag kunnat göra mer...
Du är alltid i mina tankar


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kramar om <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback