And off we go!

Imorgon är det äntligen fredag och då ska vi iväg till Göteborg! Det blir iof sig en ganska kort vistelse där och vi hinner inte göra så mycket, men det ska bli skönt att komma iväg lite och framförallt att sova på hotell. Vi åker när Kent slutat imorgon, så jag tar bussen till Ljungby och så kör vi därifrån. Tänkte ta en sväng in på outleten i Kungsbacka på vägen upp med. På lördag ska Kent springa Göteborgsvarvet och innan dess går vi nog lite på Sport & Hälsomässan i anknytning till loppet.

På kvällen styr vi kosan mot Mörlunda. Ska sova hos Kents föräldrar och sen på söndag är det konfirmation för Evelina, Kents brorsdotter. Lite svårt vad man ska ha för kläder, men tar med mig ett par olika alternativ i alla fall. Längesen jag var på konfirmation, så minns knappt vad man ska ha på sig... Blir antingen min vita klänning med röda prickar eller en blå/vit-blommig klänning. Lite somrig :)

I eftermiddag ska jag jobba en stund, 12-16.30. Första timmarna är som personlig assistent (tror jag), lite nervöst när man inte vet alls vad det är för barn eller i vilken ålder men det brukar gå bra. Sen är det några timmar på fritids hos tvåorna!

En liten bild på mina chiliplantor. Nu är de dock mycket större än så här! Bilden togs för ungefär två veckor sedan... Riktigt spännande att se hur det går, men jag börjar faktiskt tro på dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback