Ansiktsbehandling

I eftermiddag ska jag på ansiktsbehandling och make up-rådgivning på The Body Shop. Bokade tiden för säkert två månader sedan och ska utnyttja ett av de presentkort jag fick i julklapp. Presentkortet har hela tiden legat i mitt fack i hyllan, men idag när jag skulle ta fram det var det borta. 

Jag letade som en idiot i över en timme. Gick igenom mitt, Kents och vårt gemensamma fack massa gånger, alla lådor i byrån och sängborden, mina pärmar, på hyllan under soffbordet, kollat under möbler etc. Till slut kikade jag under databordet där det finns typ 1 cm mellanrum till golvet. Någonting lågdär men vad? Lyckades få ut en liten lapp med anteckningar från en kurs jag läste förra våren. Men där fanns ågot mer. Fast det verkade vara något tjockare. Drog ut pappret som jag använde för att få fram det som låg därunder och då plötsligt fick jag fram presentkortet! Snacka om att bli lättad!

Känns som att jag inte hade velat betala massa pengar för ansiktsbehandlingen, men när det är gratis är det ju bara att njuta. Och eftersom jag hade två presentkort från början och redan har utnyttjat ett så vet jag ju precis vad som väntar mig. Niiiice :) Hoppas bara att sminkningen blir snyggare den här gången!


Btw så blev det lite bakning igår igen. Dessutom har jag uppdaterat
receptbloggen igen, börjar bli massa aktivitet där igen nu :) Kika in, om ni inte redan har gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback